FREE: All my stuff - Page 4 - Miata Turbo Forum - Boost cars, acquire cats.

Welcome to Miataturbo.net   Members
 


Miata parts for sale/trade Buy, trade or sell your Miata parts here.

Reply
 
 
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old 06-27-2013, 03:46 PM   #61
Ian
Junior Member
iTrader: (2)
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 163
Total Cats: 4
Default

Didn't see anything on the hard top being spoken for. I am 100% interested and ready to buy. I have friends that can pick it up down in SD. Let me know if it's available when the smoke has cleared and we can work out a price.
Ian is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 03:48 PM   #62
Murderator
iTrader: (76)
 
18psi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 36,165
Total Cats: 2,573
Default

Quote:
Originally Posted by Ryan_G View Post
So you turned FRT's free pick up into a purchase...... you son of a bitch
Nope - I made it worth Joes time to find the parts, box them up, and ship them despite not wanting to ship anything.
And before FRT posted
Quote:
Originally Posted by FRT_Fun View Post
Dick move for sure Vlad ;P lol. But oh well, I'm happy to give Joe my money. In my opinion it's still a fantastic deal.
lol with all the crap you're getting you better buyin him at least a couple hundo worth of scotch/beer/etc.

Or be a total douche and bring him $500 worth of bud light
18psi is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 03:50 PM   #63
I'm a terrible person
iTrader: (19)
 
FRT_Fun's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Arizona
Posts: 7,293
Total Cats: 180
Default

Quote:
Originally Posted by 18psi View Post
Nope - I made it worth Joes time to find the parts, box them up, and ship them despite not wanting to ship anything.
And before FRT posted


lol with all the crap you're getting you better buyin him at least a couple hundo worth of scotch/beer/etc.

Or be a total douche and bring him $500 worth of bud light
Psh I had the first post

I'll be bringing him some scotch for sure, got a good suggestion from a member
FRT_Fun is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 03:51 PM   #64
Newb
 
Join Date: Jun 2013
Location: sunn diego
Posts: 5
Total Cats: 0
Default

hey bud i seen this and forgot to make account to post lol BUt im about 45 minutes away from carlsbad im in san diego close to downtown and im interested in comeng by and picking up some stuf if their still availbe and i could come by right now if you can pm me a number to get in contact with you so i can give you a call that would be kool ty

Mike
PuMeR is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 03:52 PM   #65
Murderator
iTrader: (76)
 
18psi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 36,165
Total Cats: 2,573
Default

Quote:
Originally Posted by FRT_Fun View Post
Psh I had the first post

I'll be bringing him some scotch for sure, got a good suggestion from a member
As you noticed I didn't even post.

Went straight to PM like a bauce
Quote:
Originally Posted by PuMeR View Post
hey bud i seen this and forgot to make account to post lol BUt im about 45 minutes away from carlsbad im in san diego close to downtown and im interested in comeng by and picking up some stuf if their still availbe and i could come by right now if you can pm me a number to get in contact with you so i can give you a call that would be kool ty

Mike
Silly n00b
The only thing you're gonna get for free is some good 'ol fashioned MT hazing.
18psi is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 03:54 PM   #66
I'm a terrible person
iTrader: (19)
 
FRT_Fun's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Arizona
Posts: 7,293
Total Cats: 180
Default

Quote:
Originally Posted by 18psi View Post
As you noticed I didn't even post.

Went straight to PM like a bauce
I figured his PM box would be so full that he would just select all and delete lol
FRT_Fun is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 04:01 PM   #67
Elite Member
iTrader: (13)
 
Join Date: Dec 2006
Location: Taos, New mexico
Posts: 5,702
Total Cats: 237
Default

Meh, no shame in taking good money for those pistons/rods. Seriously you can't just give them away! GOGO get em frt.. aren't the pistons for a 1.8 .. ? whatcha gonna do!?
Fireindc is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 04:01 PM   #68
Newb
 
Join Date: Jun 2013
Location: sunn diego
Posts: 5
Total Cats: 0
Default

Damn HAzeing I feel Like im at Home ALready LEt the fun begin :P
PuMeR is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 04:02 PM   #69
I'm a terrible person
iTrader: (19)
 
FRT_Fun's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Arizona
Posts: 7,293
Total Cats: 180
Default

Quote:
Originally Posted by Fireindc View Post
Meh, no shame in taking good money for those pistons/rods. Seriously you can't just give them away! GOGO get em frt.. aren't the pistons for a 1.8 .. ? whatcha gonna do!?
The engine is a 1.8... I'm gonna use them!
FRT_Fun is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 04:03 PM   #70
Elite Member
iTrader: (13)
 
Join Date: Dec 2006
Location: Taos, New mexico
Posts: 5,702
Total Cats: 237
Default

Quote:
Originally Posted by FRT_Fun View Post
The engine is a 1.8... I'm gonna use them!
Ah your picking up the 99 motor as well? You have kotomiles old NA right?
Fireindc is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 04:05 PM   #71
I'm a terrible person
iTrader: (19)
 
FRT_Fun's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Arizona
Posts: 7,293
Total Cats: 180
Default

Quote:
Originally Posted by Fireindc View Post
Ah your picking up the 99 motor as well? You have kotomiles old NA right?
Yep. A 1.8 swap would be epic in that thing.
FRT_Fun is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 04:23 PM   #72
Boost Pope
Thread Starter
iTrader: (8)
 
Joe Perez's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Chicago (Over two miles from Wrigley Field. Fuck the Cubs. Fuck them in their smarmy goat-hole.)
Posts: 26,315
Total Cats: 1,913
Default

Quote:
Originally Posted by Ian View Post
Didn't see anything on the hard top being spoken for. I am 100% interested and ready to buy. I have friends that can pick it up down in SD. Let me know if it's available when the smoke has cleared and we can work out a price.
I haven't heard back from the guy, so the hardtop is still tentatively available for 1k including hoist. I'll give him until tonight- remind me tomorrow morning if I haven't gotten back to you by then.


Quote:
Originally Posted by 18psi View Post
Or be a total douche and bring him $500 worth of bud light
That'll earn you a breaker-bar to the face.


Quote:
Originally Posted by FRT_Fun View Post
I figured his PM box would be so full that he would just select all and delete lol
Since I'm a mod, my PM box has no size limit.

Sometimes this is a bad thing, as I've been doing nothing but answering PMs all morning.
Joe Perez is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 06:05 PM   #73
Senior Member
iTrader: (10)
 
Join Date: Jul 2009
Location: Oakdale, CA
Posts: 1,353
Total Cats: 65
Default

Is the 3.63 spoken for?
RyanRaduechel is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 06:07 PM   #74
Murderator
iTrader: (76)
 
18psi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 36,165
Total Cats: 2,573
Default

yes
18psi is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 06:08 PM   #75
I'm a terrible person
iTrader: (19)
 
FRT_Fun's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Arizona
Posts: 7,293
Total Cats: 180
Default

Quote:
Originally Posted by Joe Perez View Post
Engine, turbo, and forged internals are definitively spoken for.

Ring & pinion are definitively spoken for.

"Everything else" is pending- I will be posting updates as the vultures already on the confirmed list do their picking over the next few days.
FRT_Fun is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 06:09 PM   #76
I'm a terrible person
iTrader: (19)
 
FRT_Fun's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Arizona
Posts: 7,293
Total Cats: 180
Default

Quote:
Originally Posted by 18psi View Post
yes
Damnit, always beating me to the punch.
FRT_Fun is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 06:11 PM   #77
Murderator
iTrader: (76)
 
18psi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 36,165
Total Cats: 2,573
Default

I AM the internet bro.
18psi is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 07:31 PM   #78
mkturbo.com
iTrader: (24)
 
shuiend's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Charleston SC
Posts: 13,775
Total Cats: 1,106
Default

Quote:
Originally Posted by PuMeR View Post
hey bud i seen this and forgot to make account to post lol BUt im about 45 minutes away from carlsbad im in san diego close to downtown and im interested in comeng by and picking up some stuf if their still availbe and i could come by right now if you can pm me a number to get in contact with you so i can give you a call that would be kool ty

Mike
Quote:
Originally Posted by 18psi View Post
As you noticed I didn't even post.

Went straight to PM like a bauce

Silly n00b
The only thing you're gonna get for free is some good 'ol fashioned MT hazing.
No he gets a good old fashion banning for having another account that was previously banned.
shuiend is online now   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 07:45 PM   #79
Senior Member
iTrader: (10)
 
Join Date: Jul 2009
Location: Oakdale, CA
Posts: 1,353
Total Cats: 65
Default

I missed it, my bad. It's tempting to drive down there just to say hi. But that is a long *** drive.
RyanRaduechel is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2013, 08:07 PM   #80
Murderator
iTrader: (76)
 
18psi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 36,165
Total Cats: 2,573
Default

Quote:
Originally Posted by shuiend View Post
No he gets a good old fashion banning for having another account that was previously banned.
oh snap hahahah

PWNT
18psi is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
My solution for Oiltemp and Oilpressure input into Megasuirt (MS3) Zaphod MEGAsquirt 41 01-24-2016 01:25 PM
1991 special edition with hard top full part out JC, NJ russian Miata parts for sale/trade 6 10-08-2015 04:01 PM
"Chimney Ethanol" E100 MiataGarage Engine Performance 5 09-30-2015 12:04 AM
Another Alternator thread ihiryu General Miata Chat 9 09-28-2015 11:22 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 01:20 PM.