I made a nice video!! - Page 2 - Miata Turbo Forum - Boost cars, acquire cats.

Welcome to Miataturbo.net   Members
 


General Miata Chat A place to talk about anything Miata

Reply
 
 
 
LinkBack Thread Tools
Old 01-04-2009, 04:25 PM   #21
Elite Member
Thread Starter
iTrader: (12)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Hermosa Beach, CA
Posts: 2,575
Total Cats: 11
Default

Quote:
Originally Posted by chriscar View Post
What's up with the increas in water on that high speed run?

C
stock cooling system.. it wasent as bad as it looks, spikes at 220 max. But yeah that needs addressing...
cardriverx is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2009, 09:59 PM   #22
Moderator
iTrader: (11)
 
sixshooter's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Tampa, Florida
Posts: 15,680
Total Cats: 1,561
Default

Reverend Horton Heat FTW.
sixshooter is online now   Reply With Quote
Old 01-04-2009, 10:22 PM   #23
Tour de Franzia
iTrader: (6)
 
hustler's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Republic of Dallas
Posts: 29,114
Total Cats: 351
Default

Quote:
Originally Posted by sixshooter View Post
Reverend Horton Heat FTW.
there is no better concert for a single man to attend.
hustler is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2009, 01:04 AM   #24
Junior Member
 
Join Date: Apr 2006
Location: santabarbara,ca
Posts: 97
Total Cats: 1
Default

Music was amazing watched the beginning and end of the video just to hear it more...oh yea good vid too
cheesecow1 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2009, 01:05 AM   #25
Murderator
iTrader: (76)
 
18psi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 36,196
Total Cats: 2,583
Default

Quote:
Originally Posted by cheesecow1 View Post
Music was amazing watched the beginning and end of the video just to hear it more...oh yea good vid too
18psi is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2009, 01:27 AM   #26
Elite Member
iTrader: (10)
 
rccote's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Buffalo NY
Posts: 1,595
Total Cats: 17
Default

I ******* hate it when people put music to car videos. I want to hear the car, not their shitty taste in music.
rccote is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2009, 12:21 AM   #27
Elite Member
Thread Starter
iTrader: (12)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Hermosa Beach, CA
Posts: 2,575
Total Cats: 11
Default

Quote:
Originally Posted by rccote View Post
I ******* hate it when people put music to car videos. I want to hear the car, not their shitty taste in music.
thats why I took it out when the car was in it! jeez guys lol.
cardriverx is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2009, 12:30 AM   #28
Elite Member
iTrader: (10)
 
rccote's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Buffalo NY
Posts: 1,595
Total Cats: 17
Default

Quote:
Originally Posted by cardriverx View Post
thats why I took it out when the car was in it! jeez guys lol.
lol, no offense to your shitty taste in music.
rccote is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2009, 03:07 AM   #29
Elite Member
Thread Starter
iTrader: (12)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Hermosa Beach, CA
Posts: 2,575
Total Cats: 11
Default

Quote:
Originally Posted by rccote View Post
lol, no offense to your shitty taste in music.
sorry I dont listin to stuff like a taylor swift and chuck wicks duet
cardriverx is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2009, 10:05 AM   #30
Boost Czar
iTrader: (61)
 
Braineack's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Chantilly, VA
Posts: 72,892
Total Cats: 1,792
Default

Quote:
Originally Posted by bryantaylor View Post
i stoped after 9 seconds because of that ------ *** music.

rofl, same here...next time I suggest using After Forever.
Braineack is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2009, 09:34 PM   #31
Moderator
iTrader: (11)
 
sixshooter's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Tampa, Florida
Posts: 15,680
Total Cats: 1,561
Default

My car is so slow and gay the appropriate music would be YouTube - Air Supply - Here I am

Now, If I could just get George Takei to drive my car around in the video...
sixshooter is online now   Reply With Quote
Old 01-06-2009, 09:43 PM   #32
Murderator
iTrader: (76)
 
18psi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 36,196
Total Cats: 2,583
Default

I almost threw up
18psi is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2009, 10:11 AM   #33
Boost Czar
iTrader: (61)
 
Braineack's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Chantilly, VA
Posts: 72,892
Total Cats: 1,792
Default

see how much better it would be to this:



or this:

Braineack is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2009, 08:11 PM   #34
Elite Member
Thread Starter
iTrader: (12)
 
Join Date: Jan 2007
Location: Hermosa Beach, CA
Posts: 2,575
Total Cats: 11
Default

/\ wtf lol. For christ sake the music is in there for like 30 sec total haha.
cardriverx is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Project Gemini - Turbo Civic on the Cheap Full_Tilt_Boogie Build Threads 59 Yesterday 09:00 PM
OTS Bilstein to motorsports ASN conversion stoves Suspension, Brakes, Drivetrain 5 04-21-2016 04:00 PM
Back to Stock Part Out!! Turbo Parts, MS2 Enhanced 01-05, Suspension, and MOAR! StratoBlue1109 Miata parts for sale/trade 16 10-02-2015 10:39 AM
Missing/knock at idle, can someone point me in the right direction? Mikel MEGAsquirt 4 09-28-2015 05:46 PM


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 07:31 AM.